Αν για οποιονδήποτε λόγω ο πελάτης δε μείνει ευχαριστημένος από την παραγγελία του, μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του να επιστρέψει μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγόρασε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους ενημερώνοντας με e-mail στο info@brilliance-shop.gr
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον ισχύουν οι εξής προϋποθέσεις : α) ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία μας για την επικείμενη επιστροφή τηλεφωνικά ή μέσω e-mail. β) τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχει αφαιρεθεί η χάρτινη ετικέτα και χωρίς να έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία. γ) τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Το νέο προϊόν αποστέλλεται στο χώρο του πελάτη με courier ή ΕΛΤΑ. Η αλλαγή πραγματοποιείται με τη διαδικασία ΠΑΡΑΔΟΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ, δηλαδή κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος ο πελάτης θα παραδώσει στον courier το προηγούμενο. Η διαδικασία αυτή στοιχίζει 4€, ποσό το οποίο το καλύπτει ο πελάτης.
Εάν το προϊόν που ο πελάτης παραλάβει δεν τον ικανοποιεί για οποιονδήποτε λόγο και δεν θέλει να το αλλάξει με κάποιο άλλο, μπορεί να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης.
Η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Τα προϊόντα που επιθυμεί ο πελάτης να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με αυτήν στην οποία τα παρέλαβε, και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
Επίσης θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται άθικτες οι ετικέτες με τις συνήθεις ενδείξεις του προϊόντος.
Τέλος , τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς και παράδοσής τους (π.χ. απόδειξη ,τιμολόγιο)
Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί με όποια εταιρεία courier εξυπηρετεί τον πελάτη. Το κόστος αποστολής το καλύπτει ο πελάτης και η διεύθυνση επιστροφής είναι η έδρα της εταιρείας μας. Στο δέμα της επιστροφής θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται ένα έντυπο στο οποίο θα αναγράφονται τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη (IBAN, Όνομα δικαιούχου, Τράπεζα), στον οποίο επιθυμεί να κατατεθούν τα χρήματα. Αν η συναλλαγή πραγματοποιήθηκε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ,τότε η εταιρεία μας θα προχωρήσει στον αντιλογισμό της συναλλαγής εντός 14 ημερών από την επιστροφή του.
Η επιστροφή χρημάτων από προϊόντα επιστροφής ισχύει μόνο για διαδικτυακές παραγγελίες, στις οποίες η πληρωμή ολοκληρώνεται πριν από το κράτημα των προϊόντων. Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων από αγορές προϊόντων που έχουν γίνει στο φυσικό κατάστημα.