ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει ο πελάτης να στείλει α) e-mail στο info@brilliance-shop.gr, β) να καλέσει τηλεφωνικά στο +30 6977614877
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ brilliance-shop.gr
Η παραγγελία του πελάτη δύναται να ακυρωθεί για κάποιον από τους παρακάτω λόγους:
Α) Μη εξόφληση της παραγγελίας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος όταν ο τρόπος πληρωμής είναι η τραπεζική κατάθεση
Β) Όταν εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους είναι λάθος η αναγραφόμενη τιμή ή η περιγραφή στο προϊόν
Γ) Όταν το προϊόν που έχει παραγγελθεί είναι μη διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα, ή/και όταν δεν είναι δυνατή η προμήθειά του από τον προμηθευτή του για οποιονδήποτε λόγο και αιτία
Δ) Σε περίπτωση που δεν γίνεται από τον πελάτη σωστή χρήση του συστήματος παραγγελίας του brilliance-shop.gr
E) Σε περίπτωση που η εκτέλεση της παραγγελίας αντιβαίνει σε νόμους, κανόνες και κανονισμούς
Ζ) Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της πώλησης εντός 15 ημερών από την αποστολή του προϊόντος και με έξοδα δικά του να το επιστρέψει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής.
Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση γίνεται με τραπεζικό έμβασμα από τον λογαριασμό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ σε λογαριασμό του πελάτη ο οποίος θα πρέπει να στείλει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ τα εξής στοιχεία:
-IBAN
-Δικαιούχο λογαριασμού
-Τράπεζα που ανήκει ο λογαριασμός
On line Alternative Dispute Resolution για τις B2C συναλλαγές
Πρόσφατα εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει την δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.
Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών on line, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.
Στο πλαίσιο αυτό, στις 14/2/2016 τέθηκε σε λειτουργία ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_el), ο οποίος αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Ο φορέας ΕΕΔ οφείλει να αποφασίσει εντός 90 ημερών.